فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز

فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری آزمایشگاهی و صنعتی

فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز

فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری آزمایشگاهی و صنعتی

تخفیف ویژه خرید آنالایزر رنگ و RGBمتر تس مدل TES-135A

خرید آنالیزور رنگ و RGBمتراز نمایندگی تس TES در ایران


آنالیزر رنگ RGB متر مدل TES-135A ساخت کمپانی TES تایوان دستگاهی الکتریکی برای اندازه‌ گیری ترکیبات مختلف رنگی، تفاوت‌ و مختصات طیف‌های رنگی جهت استفاده درفضای رنگی CIE LAB و یک فضای رنگ سه بعدی که موقعیت هررنگ دراین فضا بامختصات رنگی آن یعنی L*,a*,b* .


دستگاه RGBمتر یک رنگ سنج, جهت اندازه گیری و نمایش مختصات رنگ مورد نظر درفضاهای رنگی، تفاوت رنگ بین دو نمونه می باشدکالرمتر  tes-135 قادر به انتقال داده ها به کامپیوتر توسط کابل اتصال مینی USB و حافظه اتوماتیک تا 99 مورد و عملکرد قرائتی می باشد. تستر رنگ مورد استفاده دربلوک سازی های تزیینی و صنعت رنگ و رزین و نور و روشنایی و...می باشد.


آنالایزر رنگ تس مدل TES 135A قابلیت نمایش عدد ترکیب سه رنگ اصلی را بروی نمایشگر دیجیتال دارا می باشد از دیگر ویژگی های این دستگاه قابلیت مقایسه بین دو رنگ نمونه می باشد از دیگر ویژگی های دستگاه می توان به قابلیت کالیبراسیون و اتصال به کامپیوتر اشاره نمود.


دستگاه RGBمتر یک رنگ سنج, جهت اندازه گیری و نمایش مختصات رنگ مورد نظر درفضاهای رنگی، تفاوت رنگ بین دو نمونه می باشد. کالرمترtes-135 قادر به انتقال داده ها به کامپیوتر توسط کابل اتصال مینی USB و حافظه اتوماتیک تا 99 مورد و عملکرد قرائتی می باشد. تستر رنگ مورد استفاده دربلوک سازی های تزیینی و صنعت رنگ و رزین و نور و روشنایی و...می باشد.


این مختصات یک مدل تائید شده توسط کمیسیون بین المللی روشنائی نور CIE است و به منظور توصیف رنگهای قابل مشاهده توسط چشم، تعیین می گردد. که درآن L* بیانگر روشنائی رنگ (بین 0تا100)، a* (قرمزی+،سبزی-)، b*(+زردی،-آبی)، بین -120تا+120 می باشد.


درواقع دستگاهی جهت تعیین مختصات رنگ درفضاهای رنگی xyz , l*a*b*, RGB , SRGB و اختلاف میان دو رنگ و موقعیت های آنها می باشد.


جهت خرید محصول فوق می ‌توانید به وبسایت اریان تجهیز نمایندگی رسمی و انحصاری  کمپانی تس در ایران مراجعه فرمایید و با مناسب ترین قیمت رنگ سنج را خریداری نمایید.


مشخصات فنی:


-دارای عملکرد ماکزیمم و مینیمم و حد میانگین

-دارای نرم افزار به همراه کابل USB

-قابلیت محاسبه خطا

-دارای حافظه اتوماتیک تا 99 مورد و عملکرد قرایتی

-دارای صفحه نمایش 4 اینچی

-حافظه رنگ هدف: 8 کانال

-محدوده اندازه گیریL*: 10 تا 100

-شرایط اندازه گیری:مشاهدهCIE2 :  آبزرور استاندارد

-قابلیت تکرار : انحراف استاندارد کمتر از 0.5 ab ٭E Δ

-ذخیره سازی اتوماتیک اطلاعات و قرایت :99 مورد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد