فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز

فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری آزمایشگاهی و صنعتی

فروشگاه تجهیزات اندازه گیری آریان تجهیز

فروش کلیه تجهیزات اندازه گیری آزمایشگاهی و صنعتی

آشکار ساز گاز موکسید کربن تستو TESTO 317-1

Testo 317-1 - Back pressure indicator



اگر سوختن گاز های احتراقی بصورت ناقص باشد منجر به تولید گاز مونوکسید کربن می شود. این گاز هیچ عطر و بویی نداشته و کاملا بی رنگ است. و تنفس در گاز باعث خطر جدی برای سلامتی و زندگی انسان است. برای شناسایی این گاز خطرناک می توان از نشت یاب گاز CO تستو TESTO317-1 استفاده کرد.

 

طراحی ارگونومیک، ابعاد (128 x 46 x 18 mm) و وزن مناسب (300 گرم) باعث شده تا کاربر بتواند به آسانی هشدار دهنده گاز کربن مونوکسید را حمل کند و در زمان نیاز از ابزار استفاده نماید. طول پراب اندازه گیری 20 سانتی متر است. پراب انعطاف پذیر اندازه گیری را در مناطق سخت تسهیل نموده و دسترسی به نقاط دشوار را آسان می کند.

با استفاده از این مدل نشت یاب می توان میزان کربن مونوکسید محیط را در کمتر از 2 ثانیه اندازه گیری کرد. چنانچه غلظت گاز سمی بیش از حد استاندارد باشد دستگاه بصورت شنیداری و بصری شروع به هشدار دهی می کند.

منبع تغذیه دستگاه 3 عدد باتری از نوع micro AAA بوده و اگر پس از مدتی از دستگاه استفاده نشود آشکار ساز گاز مونوکسید کربن به طور خودکار خاموش می شود تا در مصرف انرژی صرفه جویی کند و باعث افزایش طول عمر باتری شود.

نشت گاز در سیستم های گرمایشی به سرعت قادر است به یک مشکل تبدیل شود، زیرا تنفس در گازهای سمی ایجاد خطراتی برای سلامتی یا حتی خطر مرگ می شود. به عنوان مثال، مونوکسید کربن دارای یک خطر خاص است زیرا از آن بی رنگ و بی بو است، اما سمی می باشد. مونوکسید کربن زمانی اتفاق می افتد که سوختن مواد حاوی کربن (نفت، گاز، سوخت جامد و غیره) ناقص است.با استفاده از روش اندازه گیری حرفه ای توصیه می شود زمانی که نشت گاز وجود دارد.

تستو مدل TESTO 317-1 ساخت کمپانی بزرگ آلمانی یک دستگاه نشت یاب گاز است که با دقت و حساسیت بالایی میزان گاز های پخش شده را تشخیص می دهد.نشت گاز در مشعل ها و مخازن دلیل بر شکسته شدن بعضی از دیواره آن و بوجود آمدن نواقصی در محل اتصالات شیر های آن می باشد.زمانیکه دستگاه تستو 317-1 میزان گاز منو اکسید کربن CO را تشخیص دهد ، آلارمی به صورت نوری و صوتی نمایان می شود. این دتکتور گاز تستو آلمان برای مصارف خانگی و تست کردن انواع بخاری و آبگرمکن مناسب است و میتواند نشتی گاز منو اکسید را به سرعت و با دقت بالا تشخیص دهد.

دستگاه نشت یاب گاز تستو آلمان مدل  testo 317-1 به سرعت و به طور قابل ملاحظه ای از گازهای خروجی محل نشتی تشخیص می دهد. نشت گاز ازدودکش در ناحیه کارخانه های که ازسوخت های حاوی کربن استفاده می شود نشان دهنده یک سوء عملکرد یا انسداد مسیرهای گازسوز است.این ابزار دستی بلافاصله هنگامی که گاز نشت  می کند، هشدار نوری و صوتی را می دهد. این بدان معنی نیست که تماس بصری با ابزار اندازه گیری مورد نیاز است. پروب انعطاف پذیر حتی در مناطق غیر قابل دسترس استفاده می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد